sobota, 27 listopada 2010

Rozpoczynam prezentację oferty ... zapraszam.

Przed zaprezentowaniem oferty fotografii ślubnej i okolicznościowej w internecie, wzbraniałem się przez wiele lat. Do tej pory uważałem (i uważam w sumie nadal), iż elektroniczna forma prezentacji nie służy tejże treści. Wszelkie zdjęcia pozostają najpiękniejsze na papierze. Niestety prawa rynku wymusiły na mnie formę elektroniczną prezentacji. Nadejszła więc wiekopomna chwila ...

Paweł i Kamila ...

... postanowili wynająć cały zespół ...

... na który, niestety trzeba było zarobić ;) ...

... trzeba było też zarobić ...

... również na wspaniałą zabawę ;)

Na początek kilka kadrów z Kościoła. Niestety nie ma ich za wiele gdyż wcześniej nie myślałem o prezentacji w sposób inny niż tradycyjny. Podpisywane umowy nie zawierały więc odpowiednich zapisów. Prezentuję tylko prace, na które posiadam poświadczenie o prawach autorskich i nie budzą żadnych wątpliwości.

Ania ...

... wraz z Piotrem ...

... postanowili sobie ...

... ślubować miłość, wierność i uczciwość małżeńską ...

... potwierdzając to przyjęciem Komuni Świętej ... jak każdy z nas, zresztą ;)

Niestety reszta zdjęć jest tylko wyrywkiem wspaniałej całości Dnia "Ś". Ale i tak bardzo się cięszę, że udało mi się przekonać te kilka par do pozwolenia mi na prezentację. Szczególnie dziękuję Nataszy i Roslanowi, którzy zrobili mi niezłe "PiaR" na Ukrainie ;)

Natasza i Roslan ...

... to moi pierwsi, ukraińcy zleceniodawcy ...

... polecili mnie wspaniałej Marinie ...

... jej rodzicom ...

... oraz przyjaciołom.

Równie dobrze jak w realizacji zleceń ślubnych czuję się w innych dziedzinach fotografii okolicznościowej. Następnym razem postaram się zaprezentować "Pierwszą Komunię Świętą". Tym razem w całości ...

1 komentarz: